Vilken kväll

kvällen har varit väldigt tjusig, god mat fint sällskap. Roliga lekar eller va man ska kalla det, kanske mer drickar ramsor som är VÄLDIGT LÅNGA. Sen gick vi vidare mot krogen, bler cheers ikväll, gillar inte harrys av ett antal anledningar. Dels för att killar alltid ska taffsa på än och jag överdriver inte det är så och det är INTE ok. Man gör inte så, man kan inte se taffs som en komplimang, då kan man snart lika gärna dra slutsatsen och om man blir våldtagen ska man ta det som en komplimang också? det ena leder ju till det andra.

Men iallafall när jag kom in såg jag den personen jag absoolut inte ville se som jag inte tycker om. Som en gång stod mig väldigt nära men betedde sig som ett svin. Kanske låter som hårda ord men sanningen är hård ibland. Men när man tittar bort såg jag en snäll söt själ som jag längtat länge efter att få träffa. Det gjorde kvällen helt klart tjusigare, det är ju synd att det goda är kort men man får hoppas på fler sånna stunder.

Nu sitter jag iallafall hemma, fötterna är blöta efter störtskuren, intressant fakta, men det är så äckligt att gå runt med blöta strumpor,,,uuuh har nog fobi för det lite. Eller när man råkar trampa i något blött,, visst är det äckligt? och det är ju ingen ide att byta till andra sockar innan man ska sova.

Men godnatt på er alla, hoppas eran kväll var lika tjusig som min :)



Kommentarer
Postat av: Cim

Tyckte det var väldigt kul att träffa personen bakom bloggen :)... Även om vi inte sa så mycket till varann ^^

2009-11-14 @ 04:19:03
Postat av: Rickard Karlsson

hhe låter som en kul dag.. tror jag hahahaha jävligt fin bild ;)

2009-11-14 @ 04:22:13
URL: http://qubism.blogg.se/
Postat av: Rickard Karlsson

haha mm :O folk borde lära sig att läsa lite vad dom läser :S visst om det muterar och blir MYCKET farligare men nu kommer detta försvinna med tidne hehe ;)

2009-11-14 @ 04:29:26
URL: http://qubism.blogg.se/
Postat av: Linda:)

En sån mössa har jag :D

2009-11-14 @ 11:26:40
Postat av: Louise ^^

lindas pälsmössa:O:O

2009-11-14 @ 12:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback