Vegetarian

Som sagt var jag veggie i rätt så många år, men slutade nu för några månader sen, inte av några speciella skäl. Hade väll inte tänkt vara det resten av livet bara. Sen så hade jag brist på väldigt många näringsämnen. Men det känns jätte konsigt att äta kött, smakar så konsigt och konsistensen är det också. Dock känner jag mig illamånde när jag äter väldigt många saker. Kan inte äta så mycket rött kött tycker inte det är gott heller. Kyckling och fisk går dock bättre. Så har nästan bra levt på det nu, fast äter fortfarande lite vegetariskt också för jag tycker att det är gott. Sen så är det nyttigt också.

Men sen jag började äta kött nu har jag fått så mycket finare hud, har märkt det i ansiktet och på händerna, vilket är mycket positivt. Hade lite komplex för huden innan också. Sen kan jag att det nya håret som kommer nu är mycket glansigare och lenare. Mycket bättre kvalite, så om ni ser på bilder framöver att det är glansigare i botten så ar jag inte fet hårbotten haha



Såhär kan det se ut när jag har lagat vegetarisk mat, ser väll inte så dumt ut? ;)

Det är basmatiris, vegetarisk kyckling, wookade grönsaker och qurrysås.

Kommentarer
Postat av: KING OFF POP!

vegetarisk kyckling?!?!? WTF IS THAT?!?!?!?!?

2009-11-20 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback