Torsdagen

Kommer lite i fel ordning nu känner jag men SHIT THÄ SAME. Då var jag på klubbkväll men det vart ju 50galna kvinnor där och drog i allt som fanns. INNAN det ens hade börjat, så kände här kan inte jag ta upp kameran iallafall då kanske dom sliter till sig den också. Man fick iallafall köa till alla smink ställen, men jag fick roffat åt mig den sista ögonskuggan av den nyansen jag ville ha iallafall, NÖJD! sen gav jag upp och gick till kassan.

Men får snart dit igen och köpa den andra nyansen jag ville ha, denna är rätt mörk och funkar bara på själva ögonlocket för att det är en ganska stark rosa nyans. Så ska köpa en annan som är lite ljusare och "mjukare" som passar perfekt som en highlighter.

Men när jag väll hade flytt därifrån så gick jag till arkaden där det skulle va nått jippo hippo. Stod längst bak i kön och tänkte DET HÄR ÄR JU INTE SANT,, sveriges största bloggerska får stå sist i kön. Men dom där inne verkar ju ha hajjat detta så helt plötsligt var jag först i kön. SOM DET SKA VA, störst går först.

När man kom in var det en kör mellanåldersmänniskor som var som sångfåglar, så vart det skumpa, prov smak saker. Men jag höll mig till skumpan. Sen såg jag modell-johan stå lite längre bort så tog lite kort på honom. Johan om du inte gillar dom får du säga till. Men jag tycker dom ligger på "inne listan"


Rätt svårt att se nyansen för den skiftar i så många olika







Sen vart det tre random "modeller" där också

Over and out

Kommentarer
Postat av: k

hehe lille johan

2009-11-30 @ 00:09:54
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback