Töntigt

Tycker det är så töntigt alla "stora" bloggare så som kissies, dessie m.m som dissar gina tricots kläder och säger att man inte ska köpa dom för det är billig skit ( men dom köper det ändå och går runt i det ) provicerar småbarn att inte köpa kläder där ifrån för att det är billigt ?!?!? Men sen köper dom kläder från hm och bikbok är inte det minst lika billigt?

Jag köper kläder jag tycker är snygga, kan man hitta något snyggt som är billigt WHY NOT? jag tycker gina har jätte mycket fint. Men visst kan det kännas tråkigt när massa går runt i samma kläder. Men som sagt köper kläder jag tycker är snygga inte efter prislappen för den har jag inte tänkt gå runt att skymta med ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dej till 100%

spellar rol vad det kostar lixom :S

det kaninte vara för biligt :)

2009-11-22 @ 17:08:52
URL: http://engelbertoffsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback