Tjejer

Det är kul hur taskiga och bitchiga tjejer kan va, och hur bra dom är på att snacka skit. Anledningen till varför jag kommer in på detta va för att jag fick en del kommentarer nu från tjejer, så när jag såg det tänkte jag " undrar vad det är dom ska klaga på nu, eller säga är fult på mig " För det brukar va så när brudar ska säga något, men jag hade jätte fel, det var bara snälla kommentarer och det gjorde mig glad. Men tjejer har ibland svårt att glädjas åt andra tjejer som ser bra ut eller ser bättre ut än va man själv gör. Dom vill gärna kasta skit eller sprida ut en lögn om dom.

Jag tycker det är jätte töntigt beteende och det har jag sagt förr, men alla har nog gjort det någon gång. Även jag vilket jag ångrar. Men det handlar ju bara om avundsjuka, den bruden har något ni inte har som ni vill ha.

När jag såg på ett avsnitt av Beeing Bingo, så förklarade Bingo Rimer det väldigt bra. När han och hans kompis klädde ut sig till kvinnor. Dom hade sminkat sig i tre timmar. Och Bingo var så sur för att han hade suttit i sminket i tre timmar men såg ändå inte bättre ut en Philip. Och sa att han förstår att tjejer blir arga och är sånna som dom är mot varandra. För när man har stått och sminkat sig så länge och fixat iordning sig vill man inte att någon ska komma och se bättre ut. Då har man ju slösat bort hela den tiden på inget när man gjorde iordning sig.

Men men det jag ville komma till, tjejer borde ge mer komplimanger till varandra. Och man ska inte dömma någon till att vara en "bitch" pga sitt utseende.

Jag och min vän steff på studenten visst är vi fina ( Det tycker iallafall jag) :)

Kommentarer
Postat av: Steff

som sagt

HIGHHH FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSHION

hihih

<3

2009-11-30 @ 21:57:26
Postat av: isabella

du har helt rätt!

2009-12-01 @ 17:21:09
URL: http://isabeellapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback