Spökar

Tror det spökar här, hör massa konstiga ljud i mitt rum, knarrande och pipande. Nytända ljus släcks allt eftersom. Hörde vääärldens gnisslande som kom utifrån, tittar ut och det är världens skev vid järnvägen. En vagn  med bara massa ljus. Det har hänt förr men då var det säker 10 vagnar som lös ser skit äckligt ut. Så står dom och håller på i timmar.

Känns lite så där spökaktigt ut, ett tåg som stannar mitt ute i igenstans. Passande nu när det varit Halloween.

Tror ni på typ spöken eller någon sån där övernaturlig kraft? eller är sånt bara trams? jag vet itne vad jag ska tro, ibland får man ju bara se så sjuka videoklipp på saker osånt man ser på tv så man börjar ju undra.

Har iallafall sett klart på min film nu så tänkte sova lite så man orkar med morgondagen, vilket jag nog kommer i vilket fall för har inget att göra. Funderar på att börja läsa igen, hitta en bra konst högskola som jag funderar på. Det är den ända utbilldningen som inte kostar skjortan iallafall som är på flera år.

Make up artist

Nagelkosmolog

Konst/designer

Som ni märker gillar jag att skapa saker, ny design, kobinera färger och nyanser. Gillar att arbeta med händerna. Kreaktiv med andra ord. Men har så svårt att bestämma mig för saker är rädd för att ångra mig, eller att jag inte kommer bli tillräckligt bra på det.

Kommentarer
Postat av: Regina

KOnst/designerutbildning... de va ju smart milzic!! Kolla upp de mer vet ja :P

2009-11-03 @ 20:43:51
URL: http://queenofreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback