Skissat

Nu har jag varit i farten med pennorna igen en Kabuki Mask har jag gjort med lite waves och lotusblommor.

Fick en fråga om hur det kommer sig att jag börja skissa, det är inget jag har börjat med nydligen ända sen jag var skit liten har jag målat mycket, sen när jag började skolan började jag väll skissa mer. Sen har det bara hållt i, känner inte att jag är så duktig men jag tycker väll att jag kan få till det en aning. Lite småputt att jag bara fick G i högstadiet i bild när jag vet att jag borde fått bättre läraren hata mig nog bara :S

Fick dock vg+ i musik då jag bara improviserade när vi skulle göra egen låt och spela inför klassen med ett instrument,,lite kul.. det kvitta typ vad man gjorde i flesta fall, betyget föll mer på hur man var som person.



Kommentarer
Postat av: soraN

"känner inte att jag är så duktig..:" haha mår du bra? Det där är sjukt skillad att göra ju, creds till dig :D

2009-11-05 @ 23:44:07
Postat av: Janela

hmm, den är skit snygg! Vadå inte så duktig hehe, där har du allt fel.

2009-11-09 @ 09:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback