Regn

Någon mer än jag som känner att man blir så deppig och trött av det här vädret, regnit och grått. Man känner sig inte så motiverad att gå ut i det faktiskt.. Tycker det känns som det var mycket bättre väder i Sverige när man va liten, då spenderade man sina dagar ute iallafall jag och jag minns nästan bara solskensdagar båder på sommarn och vinter. Men nu regnar det till 95% av månaden känns det som.

Men ska ge mig ut i detta tråkiga väder och få mig lite motion iallafall och fundera vad jag ska laga för middag idag. kan nämna ytterligare en sån där sak pappa kan säga som får än att gå på nerverna.

Ligger i sängen.. pappa KNACKAR IIINTE som vanligt bara går rakt in

"CAMILLA jag tänkte såhär mamma sa att vi skulle steka potatis och köttbullar ägg och bacon ,,men vad tror du om jag åker till fiskboden och köper fisk så tar vi kokt potatis till det"

"nee jag är inte sugen på fisk jag tar hellre något annat,, men ni kan äta det så gör jag något till mig själv sen"

"NE men du kanske blir mer sugen sen på fisk"

"nej pappa jag gör något annat"

hade jag sagt JA från början hade det låtit ungefär såhär

" bra då kan du skala å koka potatis och fisken och fixa mat åt oss alla BRA DÅ ÄR VI ÖVERENS OM DET ! " och går utan att jag ens fått säga något om saken....


Kommentarer
Postat av: Jonas

Hahah låter som d e ganska mycket som irriterar dig du ;)

2009-11-03 @ 16:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback