Pinsamt

Är det någon mer än jag som känner att det är väldigt pinsamt när man sitter vid tv med sina föräldar och det helt plötsligt blir massa sexscener och sån "skit". Förut iallafall såg jag ju på Paradise Hotel så satt mamma och pappa där också. Så jäkla typiskt när man vet att en av brudarna skulle ligga ju med en så man visste ju att den scenen skulle komma. Jag försökte med det mesta för att få ha tvn för mig själv typ " mamma och pappa kan inte ni titta på eran tv i erat rum " eller " mamma och pappa ska inte ni sova nu" inget funka, sen kom scenen och LJUDEN man hörde till och med när killen kom. Det var pinsamt. Imorn får jag se till att ha tvn för mig själv tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback