Mamma vet bäst

Min mamma vet vad en ungjävel vill ha en sån här regnig dag. Nybakta kanelbullar, kan det bli bättre än att starta dagen med en glödhet bulle som kommer från ungen som bränner sönder både handen och halsen. Ja nu väntar jag bara på middagen, mamma gör omelett till mig med svampstuvning på. Känner att man lever ju i lyxen, igår kom hon även hem med ett nytt värmemedel för mitt hår. Testade det nytt men det blev rätt ok mjukt och lent.

Nu ska jag in till stan och göra ärrenden sen till min bror och lämna kläder, stackaren kan inte gå runt i svarta sopsäckar längre. Jag ser mig själv som karl bertil, tar från dom rika och ger till dom fattiga. Jag är sverigest största bloggerska och snällaste kvinna kan det bli bättre? jo jag är lite söt också ;) ( driver )

Nu blir det bullfest hela dan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback