LÖRDAG

Min lördag såg ut följande, åkte till torp med mamma efter många om och men.

Först vägrade någon att köra dit, men så fort jag sa att " ja då får jag väll ha mina högklackade skor ikväll" till pappa ja då skrek han direkt till mamma " Du måste köra camilla till torp nu"

Så vi åkte dit, systemet var första prio för mamma, dom skulle ha mer vin såklart,,, dom badar i vin här hemma. Så passade på att köpa lite bananabeer till mig själv alltså bananöl. Den jag blogga om tidigare,, jag tyckte den faktiskt var riktigt god, men det gjorde inte många andra men det var rätt bra för då fick jag ha den ifred.

Så till middag åt jag bäver. eller jag vet inte om det var det men pappa sa att det var något jag aldrig ätit tidigare. Så antog att det var en bäver han hittat död på vägen.

Sen åkte jag in till Sandra och micke i stan så spela vi spel med lite folk, fattar inte varför alla ska ha bilder på mig hela tiden. Bara för att jag är sveriges största bloggerska måste inte alla leka paparazzii hela tiden och vill vara med på bilder tillsammans med mig.

Sen hade vi en penna som gav elstötar, uscha mig vad ont det gjorde hela min hand domna bort, men var kul att trycka den i nacken på folk på krogen.

Vi tog en sväng till Kullgrens efter spelandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback