Knorr

Kan inte bestämma mig om jag ska ta den där jäkla sprutan eller inte? man vill ju inte få knorr och tryne precis. Men sen känns det som det inte kommer bli så allvarligt att det kommer va som fågelinfluensan ungefär. Så ska man spruta in kvicksilver i blodet eller inte? Visst det är en väldigt liten dos men det kan ju fortfarande inte vara nyttigt. Sen finns det ju dom fallen som blivitt väldigt sjuka av sprutn och andra som har fått biverkningar som att börja stamma, autism och andra svårigheter. Man ska aldrig utesluta risker ju, så vet inte om jag vågar ta den. Jag är ju ändå inte i riskgruppen om man säger så. Men men har ni tagit sprutan? eller tänker ni inte ta den?


Kommentarer
Postat av: soraN

Ta inte sprutan, så mycket skitsnack kring svininfluensan.

2009-11-18 @ 15:25:26
Postat av: Lisa B

Jag tog sprutan imorse för svininfluensan går ju typ lös på göteborg :S känner av en del biverkningar nu, men tycker ändå det e värt det att slippa gå och oroa sig för att bli riktigt sjuk :)

2009-11-18 @ 22:04:49
Postat av: Nathalie

Vi kan gå o ta den ihop ;) Finns ju risker me allt, tänk så knäpp man blir av all alkohol man häller i sej men inte tänker vi på dom konsekvenserna ;)

2009-11-19 @ 00:02:08
Postat av: Regina

Jag tog den häromdagen, visst lite symptom men inte SÅ farligt... Du har nog fått kvicksilver i blodet tidigare, tänk p att du fått ganska många vaccineringar i livet :O tror de e jäkligt uppblåst alltihop... de skulle inte spruta i dig det om de trodde det var falrigare än svininfluensan, eller om dom skulle ha belägg för att man får damp, blir förlamad eller kan bli steril. Oroa dig inte snäckan :)

2009-11-19 @ 13:09:26
URL: http://queenofreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback