jo men tjena

Nu ska jag ut och springa, ska hämta min cykel jag änna glömde bort igår borta vid vägen. Låter dock som det är skit nära nu men det tar faktiskt 30min fast dock om jag springer lär det ta 10min. Men tar en extra sväng in mot city innan jag drar hem igen.

Jag är såå sjuuukt shoppingsugen, varför är man alltid det när man inte har pengar? varför hittar man alltid massa saker när man inte har pengar? och när man sen väl har pengar hittar man inget, men varför försvinner då pengarna ändå?

måste erkänna har sjukt svårt (sjukt svårt ja) att hålla i pengar och spara. Why ? ingen aning, jag har väll bara inget jag verkligen vill spara till. För jag har så mycket jag anser jag behöver nu och vill ha för mindre summer pengar. För varför lägga tex 10 000kr på en sak tex en reda en vecka. När jag för den summan kan köpa en hel del kläder, börja på körkortet osv. Så tänker jag, får ut och resa när jag har ett fast jobb istället. Visst finns det sista minuten resor som är betydligt billigare men ändå det är inte gratis.

Så istället för att sola i en vecka har jag solkort på Hawaii så kan jag sola i flera veckor och va brun längre. Dessutom hawaii låter ju så exotiskt ;)

Vill sola idag men får nog skippa det känner att jag inte orkar åka in till stan idag igen. Ska iväg och klippa mig senare istället. Ny frisyr kanske eller? ja vi får väll se ;)


Så här ser mitt hår ut nu, utan löshåret i =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback