Hissa och dissa

HISSA

1. Pälsmössa, för att den är varm och skön. Och man ser urgullig ut i den :D Dock ska det vara fejkpäls enligt mig.



2. South Park för det är så jädrans roligt att titta på.



DISSA

1. Sony Ericssons mobiler som bara går sönder och måste lämnas tillbaka stup i kvarten, och då kan man ju undra varför man köper en sån mobil. Men jo deras design är alltid snyggare. Men vad är egentligen viktigast designen eller att mobilen funkar? men jag tycker ju att man ska få en mobil som funkar oavsett desigen så ger dom alltid en ny chans. Men detta kanske va sista


2. Låg konjuturen, inga jobb, inga pengar det är ett sjukt trist liv man lever just nu. Långa dagar är det. Och jag får faktiskt klaga på det hur mycket jag vill, för jag försöker allt att skaffa jobb varje dag. Men man tappar ju lusten till slut för verkligen INGEN vill anställa än. Allt man hör är NEJ NEJ NEJ. Sen har folk som går i skolan extrajobb, vilket inte ens jag verkar kunna få även om jag hade behövt ett riktigt jobb...men men life is a bitch..or what do you say bill?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback