Fredag

Min fredag förfest sen krogen. Har inga bilder från kvällen bara innan. Det va nog första gången jag hade kul på harrys faktiskt. Brukar alltid ha skit tråkigt där. Dansade och hade det mysigt :)

Testade min nya ögonskugga från "Babydoll" serien make up stores nya kampanj. Riktigt fräck är den den är rosa men skimmrar i guld och aprikos.



Ett stycke tyg från Gina Tricot



Sminkningen, ögonskuggorna Nox och Famous från make up store



Jag kände att jag kan inte bli bra på bild ikväll så satsar på att bli riktigt ful istället, lyckades bra


Kommentarer
Postat av: annnie

ja fredan var grym, så det va tur att jag hitta dig=) <3

2009-11-29 @ 04:30:16
URL: http://ssmuliz.blogg.se/
Postat av: Andreas

Nej du lyckades verkligen inte för du kan inte bli ful :o

2009-12-01 @ 10:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback