Frågestund svaren

här kommer frågor och svar

1 Varför kommenterar du inte folks kommentarer?

Jag gör det ibland om dom frågar något eller om jag känner att jag vill påpeka något i deras åsikt. Men annars läser jag bara igenom det.


2 Okej, var är min mobil?

Den ligger i skogen

3 Vilken linje gick du i gymnasiet?

Jag gick handels programmet


4 Vet inte om jag missat det men vad har du för intressen typ saker du gillar göra, hobbys kanske?

Jag har inga speciella intressen tycker jag men brukar vara ute och träna, va med kompisar, utekvällar, men har ju ett litet intresse för att skissa iallafall.


5 Hur lång är du?

Sist jag mätte mig var jag 1,76m ;)


6 Spelar du nåt spel nuförtiden, du som är gamer_girl?

Jag spelar faktiskt nästan inget alls nu förtiden, har tappat det intresset lite gillade det mycket förr, men ibland händer det att jag slår mig till ro och spelar lite wc3. Är dock lite sugen på att spela diablo 2 nu. Men om det räknas spelar jag en hel del mafia wars ( lvl 389 )


7 Favorit mat?

hmm finns mycket gott men min favorit är nog stuvade makaroner med vegetarisk kyckling.


8 Favorit musik?

Jag är en sån där person som kan lyssna på allt, har ingen favorit genre i musiken. Men kan säga att jag älskar att lyssna på Amy Whinehouse. Men annars lyssnar jag på olika sorters musik beronde på vilket humör jag är på och vad jag gör för något.

9 Favorit filmer? (genre)

1. Napoleon Dynamite

2. A night at the roxbery

3. Romeo & Juliet

Gillar mest sjuka komedier, men ibland gillar jag att se på en klassiker. Men även skräckfilmer men blir dock aldrig rädd för dom så ett tips på en bra skräckfilm hade ju inte varit dumt.


10 hur många har du haft sex med?

Säger bara så här att det är mer än 1 person men mindre än 100 ;)


En gammal bild på mig eller säger man ung?

Kommentarer
Postat av: Walentin

söt du va :P

2009-11-09 @ 17:59:35
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback