Fika

Idag har jag ju inte gjort så mycket, börja ju dagen väldigt dåligt. Men blev mycket bättre när jag kom in till stan och fick ta en fika med Sara och tjöta om allt mellan himmel och jord en riktigt go tjej det. Vi hävde i oss massa kaffe, vilket ingen av oss borde dricka. Man satt där hyperaktiv som ekorren när den får energidryck i filmen " andra sidan häcken" och jag är sån fortfarande helt galet. Skulle kunna gå ut och springa en mil nu känner jag bara.

Ne men det här gjorde min dag bättre nu bryr jag mig inte om min msn. Har ändå en ny nu så.

Snart tänkte jag ge lite modetips och sminktips i bloggen,,, så håller er aktiva här så ni inte missar det kommer att vara storslaget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback