Fängelse=lumpen

Jag har alltid haft uppfattningen om att lumpen handlar om sliskig gröt som slängs på tallrikar. Ligga ute i ösregn och göra armhävningar tills man spyr. Eller bli väckt med en hink vatten i ansiktet 3 på natten för att gå ut i strid.

Men verkar snarare vara tebjudning, tv och datorer rosa målade väggar kan jag också se framför mig. Och mat gjord från kockar varje dag.

Det är ju nu man ångrar att man inte gick lumpen. Men har dock hört att värsta smitthärden av knorr finns där nu och att deras sängar knarrar så man vaknar när man rör sig. Så det var ju två minus.

Men lumpen hade varit skit kul att gjort, men tror inte jag passar bra i rakat ;) ( vet att man inte måste det,,men tänker fan go all the way om jag går lumpen)

Det är ju värsta krambjörn landet man kommer till :D


Kommentarer
Postat av: Walentin

Så kan det säkert vara.. men då måste man fasta för något först? själv så tycker jag itne om när tjejer kämpar som fan... finns en gräns liksom :)

2009-11-09 @ 18:07:19
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Walentin

okej okej, du tycker att jag är dum i huvudet alltså ;)

2009-11-09 @ 18:32:11
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Walentin

Jag menar att jag inte kan falla för någon jag inte attraheras av... det behöver inte vara en perfekt kropp eller så.. måste bara vara något man attraheras av.. typ fina ögon, leende, håret.. fin mage ;) jag har inte alltid träffat dom snyggaste direkt :P

2009-11-09 @ 18:42:00
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: johan

jag ska göra lumpen :D

2009-11-09 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback