Beeing Bingo

Ser just nu på programmet Beeing Bingo, fast på webb tv på kanal 6. Tycker det är riktigt roligt dels för att jag är intresserad av hans jobb och dels för att han verkar va en roligt person. Av det man ser när han är runt omkring och gör jobb eller deltar i program, sen så kanske han självklart är helt annorlunda som person om man lever med honom. Så är det ju med många i kändisvärlden.

Men hur som helst fick det mig att tänka på att jag själv vill ha en kille som är lite halv galen rolig och kan bjuda på sig själv. Visst inte 24/7 någon gång får man ju faktiskt lugna ner sig och ta sig samman annars blir det jobbigt, sen ska det ju inte vara påklistrat heller. Så det inte blir ett spelande bara det känns bara så jag vet inte urk,, personen ska helt enkelt vara sån. Är så trött på killar som ska va så vuxna och mogna hela tiden och inte kan bjuda på sig själv, som lyfter på ögonbrynet typ när man själv gör något roligt eller knasigt bara. Liksom släpp loss lite bara för att ni är runt 20-25 betyder det inte att ni måste bete er som 40-50. Men jag menar ju inte heller att ni ska bete er som 15åringar. Men det gör man ju inte för att man har humor och kan bjuda på sig själv.

Ne jag vill ha en galen kille, men som vet vart gränserna går, som är snäll mot mig MEN framförallt TROGEN!!!!.
Sen ska han gärna vara lite överraskande göra impuls saker, vara ja som sagt överraskande som person sånt är kul.


Kommentarer
Postat av: soraN

Om nån skulle vara otrogen mot dig är nog skadad i huvudet :D

2009-11-24 @ 23:28:31
Postat av: camiiiSexzita

soraN det tycker givetvis jag också,, det är det vem det än är emot,,, dock har jag fått uppleva det. Mitt ex var otrogen mot mig jämnt och ständigt

2009-11-24 @ 23:32:51
URL: http://camiiisexzita.blogg.se/
Postat av: soraN

Shit han måste ju vart skadad, var det mot megan fox då eller? :S

2009-11-25 @ 13:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback