Avundsjuka

Alla vet väll vid det här laget vad spydiga kommentarer är ett tecken på?,, jo avundsjuka. Människor som önskar att dom hade något den andra personen har. Och istället för att berömma den saken som den människan har som personen själv vill ha så klankar den ner på något annat på personen. Det kan i pricip vara vad som helt bara något. Istället för att berömma det man önskar man själv hade hos den personen. Tjejer är skit bra på sånt här det måste jag då säga. Tjejer är så bra på att snacka skit, att hitta fel hos andra personer så det inte är sant. Ser dom en person som är snygg måste dom kasta skit på den personen pga något, det kvittar i hur den personen är som person i sig. Här är det utseendet som ska bedömmas och dömmas. Och vem bryr sig om den personen tar illa upp? om den blir ledsen? shit hon har ju ändå utseendet så hon överlever väll tänker dom.

Jag tycker brudar borde berömma andra för hur dom ser ut om man hittar något man är avundsjuk på att den har istället för att hitta fel. Kan erkänna att jag var sån förr, avundsjuk på att folk såg så bra ut, och därför måste man hitta något fel att klaga på. Jag menar inte att jag har slutat nu för att jag tycker jag är snygg, för det tycker jag inte att jag är. Har väll mer växt upp och kommit fram till att man borde ge komplimanger för sånt man gillar istället för att vara så bitter.

Bilden hör inte till texten, men ville lätta på stämningen lite men en lite rolig bild haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback