Skjut mig

Idag stod jag på kö på COOP i 40 min för ett mjölkpaket ?!!??!! det sjuka var att alla andra framför mig hade fulla korgar eller kundvagnar inte en jävel släppte förbi mig med bara ett jävla paket mjölk..Tyckte det var lite dåligt,,såg ju att dom kolla bak på mig och såg att det bara var det jag hade. Sen kolla dom på sitt egna men tänkte väll esch det går nog fort att tömma min vagn... Så stod där med en unge i varje öra som skrek som stuckna grisar, man ville bara dratt ett äpple i käften på dom och dratt in dom i en ugn och sen serverat dom på julbordet... Ungen som skrek värst ja dens mamma daltade med den självklart istället för att säga till den ordentligt sa hon " ojoj va du gapar vi hör dej allt " med bebisrösten...stod själv och tänkte " skjut mig " ...

Jag och min bror gjorde ju detta julgodiset idag, tänkte jag skulle provsmaka det nu, Rocky Road :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback