Respektlösa

Igår började jag tänka på hur respektlösa människor det finns här i världen hur många som verkligen bara tänker på sig själva.

Tex folk man alltid ska finnas där för att trösta när det hänt något med dom, men sen när det väl händer något med en själv då rymmer dom iväg och bara skiter i än.

Eller folk som är otrogna hit och dit, folk som är tillsammans med vissa fasten dom inte ens vill egentligen. Bara för att dom vill komma över någon annan eller väntar på något nytt.

Andra som hade/har en affärsuppgörelse som nu inte den andra håller, och struntar i att betala det den är skyldig den personen.

Satt och var så arg så jag nästan ville spy bara,,hur kan folk bete sig så här kan man undra?

Och upp i allt detta tycker jag att jag själv inte kanske är en så bra person, men sånt där skulle inte falla mig in att göra. Visst jag kanske har svårt med att spara pengar, kanske inte är så duktig på allt. Men jag respekterar iallafall andra människor. Nu har jag dock inte förklarat i detalj alla dessa situationer så dom kan ju uppfattas att kanske inte va så respektlösa. Men kan inte heller formulera alla historier till punkt och pricken, skulle bli ett väldigt långt inlägg, sen så har jag egentligen inget med dom här sakerna att göra. För utom första punkten kanske.

Megan Fox is niiice oh so niice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback