Märka ord

Är det något jag ogillar eller nästan hatar är det folk som ska märka ord HELA tiden, dom verkar inte ha något mer vettigt att göra än att just MÄRKA ORD. Även om dom fattar från början vad man menar så ska dom rätta hela tiden. Kan va ord, stavningar massa jävla rättelser hela tiden.

Somn nu skrev att jag hade varit på obs, alla fattar exakt va jag menar men då ska en jävel säga att " du menar coop? " man bara ååh gå och dö orkar inte.

eller man skriver ett ord lite fel i all hast tex "fy fan vad jg mår bra" klart som fan någon ska kommentera "jag* " vilket betydde att personen fattade exakt vad jag menar. Förväntar sig personen att jag ska ändra detta felet nu bara för att den upptäckte det? att jag ska lägga ner tid bara pga av att den inte har nått annat patetiskt att göra än att rätta andras fel. Ne I dont give a fuck haha har säkert stavat fel någonstans i denna texten också men orkar faktiskt inte läsa igenom det igen..

Nu har jag sett på Anna Ankas jul tycker hon är helskön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback