Julklappar

Idag ska jag inhandla julklappar till familjen, och i dessa dåliga tider har man ju inte råd att kanske köpa till alla man vill köpa till. Så man får helt enkelt köpa till dom närmaste tråkigt men sant. Men jag tror ändå folk förstår sånt, alla har ju typ dåligt med pengar nu så det är inget att hänga läpp för att man inte kan va jultomte iår.

Men nu är det så att jag vill ha julklapps tips, vilket är ditt bästa julklappstips?

Den som kommer med det bästa får en länkning på min blogg, men det gynnar förstås bara bloggare då tyvärr. Men har du någon hemsida eller något liknande så kan jag ju länka till den också. Glöm bara inte att skriva med den i kommentarer ;)



Kommentarer
Postat av: Regina

Gå in på tidningskungen.se, där finns det en jäkla massa olika tidningsprenumerationer. Ibland blir det helt galet billigt och man kan faktiskt hitta något till nästan alla. Förra året köpte jag en prenumeration till morfar på 4 nr av Det Bästa för 49 kr (och dom lösnumrena är inte billiga!) - ingen fraktavgift eller någonting. Man betalar när fakturan kommer samtidigt som första numret skickas ut. Om man har skrivare kan man dessutom skriva ut julklappskort där det står vad man fått för prenumeration.

Värt å ta en kik!! :D

2009-12-03 @ 13:53:01
URL: http://queenofreflections.blogg.se/
Postat av: eemmalindqvist

söt bloggdesign:)

söt äru med ;D

2009-12-03 @ 15:59:52
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: evelina

fin blogg! :)

2009-12-03 @ 16:00:28
URL: http://neetzell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Testa att gå in på julhandlahemma.se. jag gjorde detoch fick lite ideer. Inga bra affärer där men ideer får man. Sedan försöker jag alltid att hitta personliga grejjer. Fösöka minnas vad personen sagt tidigare under året, det här vill jag ha. Att köpa en upplevelse av något slag går alltid hem! Eller en bok som är verklighetsbaserad inom något som du vet personen är intresserad av. Presentkort går alltid, dock tråkigt at tköpa men det och något fint du gjort själv =P

2009-12-03 @ 19:20:46
URL: http://sassigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback