Julkaos

Idag är det dagen före DAGEN, vilket i våran familj betyder kaos. Och av någon anledning så är allt mitt fel när det krånglar känns det som xD även om jag verkligen inte har gjort något med det.

Julgransbelysningen var borta i år igen som vanligt, men i år orkade inte pappa leta så han köpte en ny.

Sen ska granen kläs, och det ska städas massa. Fattar inte varför det ska storstädas så för just denna dagen när det bara är våran familj.

Men men nu ska jag ta bort mina 150tidningar av cosmopolita och vecko revyn typ och sen klä granen, laga middag göra massa helt enkelt, sen så har jag inte fått suttit här för datorn är upptagen hela tiden.

Men nu bjuder jag på lite Dita kvinnan med dom rätta formerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback