Hemkommen

Nu har jag precis kommit hem från bion, jag var ju och såg på "Luftslottet som sprängdes" så jävla bra var den. Tycker alla dom filmerna har varit lika bra kan inte säga att den ena är bättre än den andra. Det som gör dom så bra är att man blir berörd av dom, man kan känna en klump i magen när det blir spännande, man rycker till. Filmera blir aldrig tråkiga, jag bara sitter och önskar att dom vore längre. Direkt när den sluta frågade jag " kommer det en till? " men ne det var tydligen den sista sorligt nog :(

Tycker hon är så jävla snygg i dessa filmerna, med tanke på den stilen hon har klär hon upp den så jävla bra och ser så otroligt snygg ut. Men tråkigt nog är hon nog inte så ball i verkligheten.






Kommentarer
Postat av: k

hon är jobbigt snygg

2009-12-05 @ 19:52:40
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback