HAHA

Kul att igår hade man mest läsare av dessa dagar som varit denna veckan, folk verkar ha tyckt det var trevligare att läsa min blogg än att fira HJULEN. Orka ens va så trög så man inte fattar att jag kanske stavade fel med mening. En random läsare. På tal om random läsare har en annan som skryter över bilar han inte äger, kommenterar mina inlägg här med olika killnamn men lämnar samma epost. Nu bad han väll en av sina vänner kommentera istället ;) Jag tar så illa upp för att ni besöker min blogg och kommenterar, det ger mig bara mer pengar haha ;)


Igår var det trevlig julstämning här hemma iallafall, och idag blir det en oplanerad utgång, men när Sara frågade blev jag så sugen.

Idag ska det skakas ROOOMPAAAAH! ( oj jag stavade inte rumpa rätt =`( )

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahha jaa klart du ska med ut när ja frågar. det blir juh girlpower ikväll ;)

2009-12-25 @ 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback