Egotime

Ne nu jävlar blir det ett egoinlägg det ska fan bara handla om mig.

Camiiisexzita:
Namn:Camilla
ålder: 19år ( men vi kan säga 18 )
relationsstatus: Singel
Längd: 176cm
Vikt: vet jag inte för våran våg funkar inte
Ögonfärg: Naturligt bruna nästan svarta haha
Hårfärg: Är naturligt brunett
Kommer från: Sverige är helsvensk även fasten jag ser utländsk ut.
Förebilder: Victoria silvstedt, Katie prince Jordan, Helen Lindgren, Kendra Wilkinson och Bingo Rimer. Alla står med där av olika skäl men orkar inte dra allt det här.
Saker jag vill göra: Jag vill resa till Grekland, kina, japan och en hel del andra ställen. Sen jobba med något jag trivs med så man kan vakna med ett leende på läpparna påväg till jobbet. Jag vill bli ihågkommen för att ha gjort något bra. Ja det finns väldigt mycket saker jag vill göra.
Mitt utseende, inspiration: Jag är väldigt mycket för mycket volym, kan aldrig bli för mycket nästan enligt mig. Plattat eller glamourlockar huvudsaken är att det är stort och långt. Sminket tycker jag inte man ska lägga på för mycket. Men tycker inte det ska va för lite heller. Lagom är bäst.
Modefavoriter: Jag är helt förälskad i höga klackar nu mera helst på 13cm, fattar inte hur jag bara kunde gå i tennisskor innan nu. Sen den lilla svarta kan ju aldrig bli fel ;)
Intresse: Träna gillar jag att göra, ute i naturen eller på gym. Skissa, har alltid gillat att måla och göra skisser lägger till några längst ner.

jag i framtiden ( skojja )

Kommentarer
Postat av: Konstantinos

Hehe goodie=)... Var det inte du där i bilderna btw?

2009-12-07 @ 04:23:43
URL: http://konstantinos.blogg.se/
Postat av: O

2009-12-07 @ 16:47:34
Postat av: Olén

Snygga bilder du gjort!

Men bingo... varför...?

:D

2009-12-07 @ 16:49:04
URL: http://fitnessatot.blogg.se/
Postat av: Jonas

Sjukt grym på att rita!

2009-12-07 @ 18:50:50
Postat av: Linus

Vänta lite nu... är du 19 och posar fortfarande som en fjortis? haha detta måste vara det roligaste jag sett på länge :p Du kanske inte fick tillräckligt med uppmärksammhet när du va 14-16.. så det är ju lite sorligt iof..

2009-12-07 @ 21:35:05
Postat av: emiil

asså du är ju så sjukt fin:d jaag dööör.. helt aaahh (a) finaste jag sett typ:§§

2009-12-08 @ 07:48:41
Postat av: Cissi Norrköping

snygga skisser du gjort....

2009-12-09 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback