Dåligt av mig

Dåligt uppdaterande av mig idag, så kan säga vad jag har gjort idag så blir det ju något.

Har kollat på massa klipp med Victoria's secret show älskar det verkligen. Sen var jag ute och gick en powerwalk på en mil ungefär. Usch va kallt det var i slutet på vägen hem men bara om händerna, mina handleder hade till och med blivitt helt förfrusna så jag inte kunde röra dom. Kyla är nog det värsta jag vet, satt inne sen med tre tröjjor på mig och en filt på det och såg på lite South Park.

Sen va det lite kul när jag va ute och gick jag är sån så jag kan helt plötsligt börja drömma mig bort lite,och nu blev det till VS show så gick där på vägen och gjorde slängkyssar och viftade med armarna. Men här ute är det ändå ingen som ser det tänkte jag ( hoppas jag )

Men nu har jag tänkt sova, kanske göra lite träningsövningar innan :)

Puss och godnatt







Nu kan man verkligen säga att jag är taggad till onsdag!

Kommentarer
Postat av: Joe

"gick där på vägen och gjorde slängkyssar och viftade med armarna."



hahahhaahaa

2009-12-29 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback