<3

Igår gick min morfar bort, kändes väldigt tråkigt. Han var verkligen en sån där klämkäck gubbe, rolig och framför allt väldigt snäll. Så detta kändes faktiskt verkligen.. :(

Tycker så synd om mormor nu också, så imorn ska jag och mamma baka lussekatter och komma och överraska henne med. Jag har tänkt att köpa en liten present till mormor, tänkte köpa ett halsband med ett hjärta. För hon ska veta att hon faktiskt betyder väldigt mycket för mig. Hon har inte haft det lätt nu i det sista. Hon är en sån där person som bryr sig om alla verkligen. Ända sen jag var jätte liten har hon alltid frågat om allt är bra, om man har bra med vänner osv. Hon kan verkligen se på mig direkt när jag mår dåligt över något. Men iallafall är hon väldigt stark så imorn ska jag dit och visa mitt stöd tänkte jag. Och ska försöka komma och hälsa på henne oftare så hon inte känner sig ensam <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att höra :<... R.I.P.

2009-12-07 @ 19:43:24
Postat av: Lisa

Usch, det var inte kul :( Gulligt av dig att visa din mormor lite kärlek :)

2009-12-08 @ 13:52:25
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback