Pjuuuh!

Gick upp halv 5 i morse för att åka till jobbet, kom hem efter 18:00, tog tre timmar att åka hem,,, sjukt jobbigt,,,hungrig som en gris var man ju också,,, men äntligen hemma,, men fy va jag trivs på H&M känns verkligen som att jag har hamnat rätt, och det som gör det ännu bättre är att dom är så nöjda över mig efter två dagar bara ...
har fått så sjukt mycket beröm blev skitglad,,visst tyckte jag att jag hade gjort bra i från mig men SÅÅ BRAA som dom beskriver trodde jag inte men det känns väldigt bra :D

Deras feedback kommer göra så att jag sover så gott sen inatt :) detta var ett resultat av mer arbetstider,,, kommer få jobba nu innan mitt "Schema" egentligen har satt igång,, och det är ju hur bra som helt betyder att jag får lite kosing innan sommaren också :D nu rullar stålarna in hahaha

Lite kul att jag tjänar lika mycket som min mamma också xD hon som ändå stått och jobbat i butik i flera år nu..kommer jag där med ett års erfarenhet bara,, ne shit jag är sjukt nöjd,, på H&M tänker jag stanna :D så känner jag nu i alla fall :D

Har fått en hel del tips nu om lägenheter också, så hoppas på att få en nu det hade ju varit som grädden på moset :D

Nu ska jag lägga mig och vila och se på Kendra Wilkinsons program lite :) bara njuta av ännu en lyckad dag :D


Kommentarer
Postat av: Elin

va råligt! på vilken hm jobbar du? =)

2010-05-26 @ 19:59:52
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback