No (r) way!

Var inte bara om hur den perfekta killen ser ut för mig som ni var nyfikna över,,utan även vad tusan jag gör i Norge hela tiden nu för tiden,,,bra fråga..

Jobbar inte där, bor inte där, men min pojkvän gör det, så åker och hälsar på honom ibland..men nu ska jag nog börja pendla från Norge till jobbet för det går mycket snabbare,,bara en timma...för just nu pendlar jag ca:6-7 timmar varje dag, vilket är lika lång tid som jag jobbar.

Så är sjukt långa dagar, därför min kropp har börjat visa att det är för mycket för mig,,så måste lägga om vardagen nu för hälsan går ju före allt annat.. Sen kommer det väll kosta lite mer för mig att betala resa från norge hela tiden, men det är väll värt det...orkar inte gå runt och må dåligt och svimma och va yr om dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback