Pierca tungan

Funderar starkt på att pierca tungan, det har jag alltid velat så länge jag kan minnas, även om jag har haft funderingar på att sätta en ring eller plupp på andra ställen också. Men tungan är nog det jag vill mest men öven har mest skräck för... har sån blod och stor nål fobi...små nålar är inga problem alls älskar att ta sprutor..

sist jag var på en tatueringstudio då bara en i personalen skulle hjälpa till att byta piercing i läppen på min kompis en mer passande eller vad man ska säga,,, sluta med att jag svimma nästintill på patient sängen..väldigt bra stöd var jag att ha med hahaha... ja så tar jag tungan lär jag väll dö...

Men folk som nu har piercat sig i tungan kan väll berätta hur det kändes? äckligt ? inte farligt alls?





usch ser så äckligt ut !!!!

Kommentarer
Postat av: balle

känns inget, det går så fort plus att tungan e så jävla mjuk jue..så man känner inget. bara efteråt som det är ömt när man ska prata å skit:P men d e lugnt..jag tycker absolut att du ska göra det(Y)

2010-01-24 @ 17:20:16
Postat av: Liba

Jag har piercat min tunga och andra ställen. Och jag säger så här: tungan gjorde minst ont! Av alla ställen som jag piercat mig på så tycker jag att öronen gjorde mest ont (med pistol). Du ska inte hänga upp dig så mycket på om det kommer att göra ont eller att där kommer blod. Ät bara sunt innan du gör det och ta heller inga blodförtunnande mediciner (t ex astma, depression m fl) för då börjar det tok blöda som rinnande vatten :P det hände mig.. Efteråt så tyckte jag att det gjorde ont att tugga vanlig mat i typ 3 dagar, sen kändes det som att jag hade bränt tungan.

Lycka till, du dör förmodligen inte! :D

2010-01-24 @ 17:44:58
URL: http://olleliba.blogg.se/
Postat av: Delux

Hade en kompis som gjorde det och fick någon infektion och kunde inte äta annat en soppa i två veckor.

2010-01-24 @ 17:59:02
URL: http://sthlmdelux.blogg.se/
Postat av: Liindy

Fräckt med piercing i tungan tkr jag!

2010-01-24 @ 18:14:24
Postat av: maria

Gjorde et typ för ett halv år sengjort INTE ont tycker jag men det kändes ju ;) Hålet gör inte så ont det känns mer efter kunde inte äta riktigt på några dagar efter heller , annars är pierad tunga hett :D

2010-01-24 @ 21:43:42
Postat av: Thess

Du har ingenting att vara rädd för. jag är precis som du, är LIVRÄDD för nålar och liknande, men det var inga problem. Jag tror att så länge du inte tittar på nålen så går det bra. det gör inte så ont som man tror att göra den heller, det sticker ju till och känns men inte mycket värre än så. Det känns däremot en del efteråt. men det får man ta. ;) hehe

2010-01-24 @ 22:06:19
Postat av: Robin..

alla säger att det inte gjorde ont......jag har aldrig fått så ont i hela mitt liv :O men iof har jag skit kort tunga, skylde hon på viking på iaf :S

2010-01-24 @ 22:07:43
Postat av: Carro

tja! har haft min piercing i tungan i snart ett år. och visst va de obehagligt att göra det, men de gjorde inte direkt ont. Å det är ju så jäkla värt det efteråt eftersom de e så snyyyyggt! Så ja tkr lätt du ska göra de :) men räkna med att bara äta soppa/youghurt dom första dagarna, är svinsvårt att tugga i början. Lycka till! :)

2010-01-25 @ 23:13:26
Postat av: Martina

Det är verkligen värt det, gör det! Det gjorde inte speciellt ont, bara ovant att ha någonting i munnen hela tiden, svårt att prata och äta. Men det går över efer några dagar. Som de flesta säger, det är jobbigt att inte kunna äta ordentligt. Sen att man måste vara noga med att skölja och sånt så det inte ska bli infekterat, men helt klart värt besväret. :)

2010-01-26 @ 00:59:01
URL: http://martiinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

doo iiiit! haft min i 2,5 år. gör inte alls ont att göra den, bara lite obehagligt. kan säga att alla nadra piercingar gör mer ont!

2010-02-02 @ 17:26:37
URL: http://minischulman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback