Gymmet

sitter och äter min gröt ska snart till gymmet och höra på när muskelknuttarna tar i så dom stönar och grymtar. Är ju nästan som man vill haka på. Sen efter det kommer frugan hem till mig och jag är ensam hemma så det kan nog hända grejjer =)

Nu tycker jag snön kan försvinna den har faktiskt varit här i över en vecka. DAGS ATT REGNA BORT och låta sommaren komma :D

Längtar efter att ligga på min goa gräsmatta och sola ******* det är ju så härligt, med lite frukt och goa drinkar.

jag om några veckor ;)

Kommentarer
Postat av: R

blii inte så där fan:/ en tjej ska inte ha såna muskler inte fint nånstans.. för mycke muskler är inte fint på någon ju.. de räcker me en platt mage o sen en fin röv o så ska tjejen hålla sig i form men samtidigt ska man kunna ta på något.. inga ben ellr muskler:P

2010-01-04 @ 18:12:51
Postat av: Anonym

tror dig inte !?!?

2010-01-04 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback