Saturday night fever

Urk känner mig så ynklig när jag är sjuk, hatar det, man kan inte göra något kul..

Jag vill träna, jag vill ut och umgås med vänner utan att få hostattacker upp i deras ansikten, eller akutnysningar så man trillar av stolen....ne jag har varit sjuk i snart en vecka det räcker nu..Men det kommer säkert inte gå över av sig själv lär krävas ett doktorsbesök*ryser* (gillar inte sjukhus eller doktorer)...

Sitter här med en tekopp och funderar på vad jag ska göra ikväll har legat i sängen heeeela dagen lyssnat på Damian Marley älskar hans musik så ska ge er lite sköna låtar av honom nu..



Damian Marley – Road To Zion

Damian Marley – Pimpa's Paradise

Damian Marley – Welcome To Jamrock - Clean

Damian Marley – It Was Written


Kommentarer
Postat av: Kristina kittelsen

sv, men denna gången gjorde han inget dumt, hon bara va äcklig och ville jävlas, han tyckte också hon va jobbig, slyna va hon hahahah. du skulle sett hennes min när jag drog av henne löshåret... hahahahahahaha

2010-04-17 @ 15:48:13
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Regina

Jaaru kickan, e ju förkylder här med, med de går ju åt rätt håll... men kör på å dricka kanyang eller va fan de heter, vet icke om de funkar, men de känns bättre att veta att man gör ngt åt det xD Har säkert en viss placeboeffekt :D

2010-04-18 @ 01:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback