Bra dag

Har nog slagit personligt rekord idag på att komma upp tidigt sen skolan sluta... redan vid 7 var jag uppe. Och hade inte ens någon anledning till det, såg lite på tv sen cyklade jag mig hem. Solskenet förvandlades helt plötsligt till en grå himmel. Blev en stund senare dränkt av en störtskur.
Så var lite frusen när jag kom hem så såg på tv igen, och kurade ner mig under en filt.. Någon som har sett det där programmet när en rock kille söker en tjej?? tror jag såg det på tv400,, verkar sjukt patetiskt iallafall, men ändå fortsatte jag kolla på det.

Sen fick jag även lagat en paj idag, extra mycket ost = extra mycket gott. Gjorde en kladdkaka nyss för hade lite chokladfeber. Inte nog med det så har jag hunnit med att gå en powerwalk, nu fattar jag meningen med att gå upp tidigt. Man hinner med så mycket då, fast nu är jag skit trött och vill bara sova.

Imorgon kommer bli en bra dag, vad jag känner på mig. Jag och frugan ska kolla efter lite high fashion och sen dra till Hawaii. Hoppas på att bli riktigt brun, orka va blek.

Nu ska jag städa mitt rum en aning och byta sängkläder, har en fobi för sängkläder som man har använt för länge. Att bädda ner sig i nya sängkläder påminner om känslan att ta på sig ett par helt sprillans nya sockar. Mums.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Din andlidening va att du va tvungen ;) ser fram imot morgondagen :D

2009-09-24 @ 21:15:17
Postat av: camiiiSexzita

hahhaa nee det var jag inte ! ja det gör jag också :D

2009-09-24 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback