Helsingborg

Ja det var en galen kväll/natt igår.

först kom vi till hotellet, tittade runt lite och utforskade var rummet hade att erbjuda, allt från nål och tråd till små chokladpraliner. Sen fräschade vi till oss efter den långa resan och gick sedan och åt. Jätte god mat kyckling och potatisgratäng med rödvinsås och bearines sås.

Sedan tillbaka till hotellet och göra sig redo för att skaka rumpa vilket jag tycker alla gjorde bra den kvällen. Tjejerna blev till och med galna, en rev mig på baken, sen fick man andra att skaka rumpan tillsammans med oss.. Lyckad kväll förutom drägg som inte förstår vart gränsen går ett nej är alltid ett nej, men så fort killar får alkohol i sig tror dom att dom kan göra vad dom vill. Typ ta tjejer på fittan vilket dom annars inte hade haft stake till att göra, men med lite alkohol så kan ju absolut inte tjejen ta illa upp om man gör det eller? stört hur killar förlorar hjärnan så fort dom får sprit i sig eller blir upphetsade.



Hotellet iallafall sängarna



Lite mer

jag på badrummet

Jag på badrummet



badkaret men var så varmt vatten så fatta jag inte hur man sänkte försökte med alla möjliga trix



boobies !




Outfiten såg ut så här dåråå




Jag är på G



Tog massa ego fyllebilder





Puss på er älsklingar

Kommentarer
Postat av: Regina

finns de inga bilder rakt upp å ner??? :P

2009-10-25 @ 22:09:27
URL: http://queenofreflections.blogg.se/
Postat av: annie

snygga camilla är i farten:D

2009-10-25 @ 22:19:04
URL: http://ssmuliz.blogg.se/
Postat av: soraN

Tycker synd om dig, alltid otur och får massa peddos på dig :/ Varför fick ni inte egna vakter? Haha :D

2009-10-26 @ 00:14:48
Postat av: Jonas

Galet fin :)

2009-10-26 @ 23:05:39
Postat av: Anonym

I like bobbies and I like your ego pics very much cute girl<3

2009-12-02 @ 00:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback