Frukost

Sitter och dricker min frukost som består av c-vitamin brus. Gott när man är bakis. Väldigt go kväll igår, dock kommer jag snart få världens största blåmärke på axeln efter jag sloggades igår. En sak jag har lärt mig är att man ska inte jävlas med en fotbolls intresserad kille när det är vm sverige- danmark i slut minutrarna och danmark leder med 1-0. Det är i ett sånt tillfälle man inte ska säga

1. Att Danskarna är snygga
2. Hejja Danmark
3. Att flatans näsa är så stor så den täcker hela tvn.

Ne dags att piggna till nu och gå ut och röra på sig. Åt ju onyttig kebab tallrik vilket inte var med på mitt matschema, men när man inte har alla hästar i stallet för tillfället glöms sånt.

Kommentarer
Postat av: G

"flatans näsa är så stor så den täcker hela tv:n" Klockrent hahah

2009-10-12 @ 00:32:17
Postat av: angie

hahaha wtf , flatans näsa?? xD

2009-10-13 @ 11:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback