Övningsköra

uuuh ska snart på handledar kurs för att kunna börja öningsköra, måste dock ta ett syntest innan ju. Har onda aningar för detta. Har inte klarat ett ända syntest sen jag var liten. Men endå har dom aldrig då rekomenderat att skaffa glasögon. Dom insåg väll hur förjävlig jag skulle se ut i det. Så ser detta syntestet lite i samma farhågor som när bert får glasögon. ni vet serien?

Men kul att det är mode nu med G33k brills, så behöver ju inte skämmas. Linser skulle jag aldrig få in i mina ögon. så fort någon eller jag själv kommer i närheten av mina ögon blinkar jag som en fjärill som flaxar med vingarna. Kan säga det tog ett tag innan jag tämjde dom för att få på mascaran. Kladdigt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback