Godmorgon

Godmorgon alla mina kära bloggläsare, idag kom jag upp innan 10 det är nästan rekord haha

Men hade nog inte kommit upp om jag inte hade läst att Foki skulle vara med i tv4, men Kenza var ju också med hon är sjukt söt. Kissies kom ju aldrig dit, undrar varför hon har börjat boka upp massa saker och sen inte dyker upp? kanske för att hon egentligen inte är så kaxig, och hon vet nog inte hur hon ska försvara den kaxigheten i tv.

Här iallafall jag i min mjukisdress och täcket runt mig är ju så kallt nu på morgonen när man vaknar



GO GO it*s FUCKING tooorsdaaag !!!




Åååh neeiii just det jaa,,jag är ju osminkad kan inte visa mig för allmänheten

Kommentarer
Postat av: Regina

Du ser ut som en terrorist camilla xD

2009-11-12 @ 12:25:20
URL: http://queenofreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback