ÄNTLIGEN

Äntligen är båda bröderna hemma det känns bra, hela familjen är samlad nu. Idag blir det lax jag är vrålhungrig har bara käkat två white cola idag shopping mat snabbt och enkelt.

Såg en konstig dam i gbg man ser alltid någon med skum klädsel men detta toppade allt jag sett innan, på fötterna hade hon håriga stövlar i lila som gick upp till knäna,,sen en konstig klänning i följd av en ravetröjja ni vet en sån med lång spetsig luva med lite flames på typ. Sen en dunjacka med norges flagga på ryggen. Sen en same mössa på det. Sminkningen var ungefär lika freaky

Sen mer freaky saker min hund har börjat med massa konstiga saker, typ gå inte med huvudet i dörrar han tror det är så man öppnar dom. Så vaknar nu mera av att han gå in i min dörr om och om igen.

Idag hade han tagit pappas sockar bärt in dom på mitt rum, sen tagit mina favorit sockar med dinosaurier på och tagit dom och lagt dom där pappas sockar var innan. Något busigt var det men ganska sött.

Sen har vi min katt han inte mer än att släppa in henne så gick hon upp på soffan och drog fontänspyan över hela ryggsitsen där. Jag tjöt och skrek " HOPPA NER NEEEJ MIMMI HOPPA NER " innan det skedde då..sen när mamma kom med papperskorgen och papper trodde katten att det var hon som skulle ner i den så hon sprang och gömde sig och va livrädd haha. När jag kom nära såg man hur skyldig och hur mycket hon skämdes

Fina djur man har <3





Kommentarer
Postat av: mariana DG

från coastalscents.com :)

2009-12-19 @ 22:17:45
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Regina

Men fan va den katten spyr hela tiden då!!!! :O

2009-12-21 @ 20:53:25
URL: http://queenofreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback