ANNA ANKA

Jag förstår faktiskt inte hur man kan ogilla henne så mycket som en del gör, hon säger ju sånt som vi annars tänker?

För alla har väll någon gång tänkt på det ni äter, och att ni vill äta nyttigt? den tanken har väll slått alla iallafall någon. Har ni inte någon gång sett en mamma med sina barn som är svårt överviktigt som sitter med sina barn på mc donalds och äter massa onyttig mat och man kan se att barnen börjar gå i samma spår. Har inte ni då tänkt tanken att hon borde motionera istället för att sitta där, och bli en bättre förebild helt enkelt för sina barn. Jag har då tänkt tanken många ggr, det är livsfarligt att väga för mycket det kan leda till så många sjukdommar. Vem vill att ens förälder eller barn ska dö i förtid?

Sen det med att hon klagar på sina anställda att dom inte gör sitt jobb tillräckligt bra. Hade ni velat betala 40 000 kr i månaden på eran trädgårdsmästare, om han låter eran gräsmatta dö och andra växter? hade ni varit glada då? det hade då inte jag då hade jag nog också sagt att han får vattna lite mer. Och man förväntar sig inte att det ska va dam och oreda om man betalar en städerska.

Det ända jag tycker är fel är det när hon ser ner på fattiga osånt, men tror hon spelar en del också för hon tjänar ju pengar på det att vara lite extra stöddig osv.

Varför jag kom och tänka på detta var för att alla bara satt och klagade igår när jag såg på Anna Anka, så jag blev trött och gick och la mig.


Kommentarer
Postat av: balle

jag kolla också anna anka igår!! hon är ju fan skitrolig!!

2009-12-25 @ 13:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback