Söndagsstek

Sitter och mumsar på en söndagsstek, det är så jävla gott, bästa med söndagar.... Idag ska det röstas, jag ska rösta rött som nog alla redan har fattat haha...och jag tycker att ni också borde göra det !

Ni som redan röstat kan rösta om, om ni skulle råkat rösta blått haha... för ni kan se på det så här..

Karl bertils jul har väll alla nästan sett på julafton ? brukar börja runt 7tiden på kvällen efter "kan du fista johanna? "

Är ni som Karl bertils pappa är ni BLÅÅÅ

Är ni som Karl bertil så är ni RÖÖÖD ja så vem hade ni viljat vara,, en girig gubbe, eller en kille som tänker på allt och alla så alla ska ah det bra...


KARL BERTIL VILL NI VARA !!!

byter samtalsämne nu,,, ska nog färga håret idag känns som att det är dags nu,, sen kanske ta mitt förkylda jag till gymmet för det är nog dags nu haha

Röda läppar hot or not?


Kommentarer
Postat av: patrick

Jag vill se helkropps foton! You are very hot!



/p.u

2010-09-19 @ 19:42:10
Postat av: Linda

Hot!



Hehe,tack så mkt!:D

2010-09-19 @ 20:08:37
URL: http://oohlinda.blogg.se/
Postat av: T.Z

Ganska hot tandis !!

2010-09-21 @ 20:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback