beroende?

Alla har väll något beroende? vad har du?.. just nu har jag ett jobbigt..kan verkligen inte sluta..jag mår dåligt av det..måste ha det varje dag annars klättrar jag på väggarna...blir galen..arg nästan...

Men när jag väll fått de i mig får jag bara en stoooor ångest....låter kanske värre än va det är nu,, men har fått ett sockerberonde,,och det är riktigt jobbigt..känns som jag behöver hjälp med att sluta nästan,,,låter kanske fånigt i era öron men ne jag kan inte sluta...

jag vill göra något åt de nu innan jag är en tungviktare som är fast i sin säng som måste ha hjälp med att bli tvättad mellan valkarna...usch det är en hemsk syn jag har framför mig,,vill inte se ut så vill inte bli tjock det är en fobi jag har...tjock och lycklig stämmer inte!!!

Men sen får man inte förstå mig fel här, tjejer är nog den som har mest skev syn på utseendet,, man kan känna sig tjock bara för att personen brevid är smalare,,  eller för att det ens finns folk som är smalare,, men det betyder ju inte att man är tjock precis,, man ska ha en vikt och form man själv trivs i..och just nu har jag några kilon över den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback