Robinson

Ikväll är det Robinson ett av dom få programmen jag följer, tycker det är ganska bra iår när Paulo är ledaren för det, han passar in som det. Dock är ju deltagarna så jävla LATA, visst dom är trötta för att dom har ingen mat. Men dom klagar på att dom ligger så obekvämt. Ett tips hade ju varit att gå in i djungeln och hämta saker att göra sin sovplats mjukare. Sen att det regnar in, kanske dom borde täta det med mer stora blad och grenar? Försöka jaga osånt..

Men ne dom ligger på stranden mest och pratar, och klagar på saker osv istället för att göra något...
Det är väll bara något jag stör mig på annars tycker jag programmet är jätte bra faktiskt trotts att det var bättre förr när det va lite hårdare och deltagarna gick mer in för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback