Robinson

Jaha nu är det över vann rätt person? av dom två som fick final platserna tycker jag att Hans var den rätta vinnaren. En vinnare anser jag inte ska ha legat på stranden och paktat sig till final. En vinnare ska vinna tävlingar, bygga på läger, kunna fixa mat, och vara social mot dom andra tävlarna. Men det är min åsikt sen kan ju andra tycka annat.

Visst Hans hade åkt "ut" men ändå varit på en annan ö och levt på samma villkor. Dock det Hans tänkte göra för pengarna han vann fick väll mig lite att sucka,,,köpa lego till sin samling för pengarna liksom,,smock


Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag tycker nog det var rätt av de som var kvar. Enda jag inte hade tyckt varit rätt var om hon som åkte ut två avsnitt i rad( först lagbyte, sen till den där paradisstranden) vunnit.

2010-01-31 @ 00:10:13
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback