My hood

Har ju som sagt fixat en större säng nu, asså shit va gott det är vaknade inatt på olika ställen i sängen hela tiden haha.. sen är det gott när man ska se på film kommer ganska nära min lilla tv nu, en större tv är väll nästa projekt.

Men känner att det ser lite tomt ut i sängen hade behövt lite prydnadskuddar, får dra till ikea och indiska dom brukar ha sånt jag gillar. :)

Lite kul dom sänglakanen jag har vann jag på vårruset och det är typ värsta märkeslakanen, AV FINASTE BOMULL. Man bara tack härligt pris men jag bryr mig inte så mycket om märket på mina lakan, men dom va faktiskt rätt goa men känns ju som att jag kommer fläcka ner dom.

Min katt finner nya sätt att ligga på soffryggen, känns som hon snart kommer glida av haha

Min älskling <3

Kommentarer
Postat av: Nicho

du vet de !! katten gilla ja inte ;) hehe men de går att løsa, sængen var dæremot hur nice som hellst och længtar tills ja får prov ligga kompis tihi. btw var de du som ær længst upp till vænster? NICE! :D puss på dig! <3

2010-04-30 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback