I all otur går jag med ett leende

Jag har alltid otur, men nu mera ler jag åt det eller ger ifrån mig ett litet skratt för att det är så typsikt mig haha...förr kunde jag nog gräva ner mig så fort jag hade otur och spotta i marken resten av dagen och sucka.. MEN iallafall det som hände idag var att när jag skulle ta spårvagnen till bussen hem gick jag på FEL, tänkte alla går ju till centralen den här går säkert dit direkt....åkte förbi ullevi, scandinavien,, svenska mässan,,, sen va jag helt plötsligt vid Chalmers och vidare mot ingenstans,,,efter 40-45min var jag vid stationen och hade missat min buss så fick ta tåget istället men det gjorde mig ingeting,,satt mest och skratta lite för mig själv så jäkla typiskt var det.

Men inte bara jag som hade otur, gumman med matkassen som sprack så alla varor åkte ut i snön..Eller den där fina flickan som fick fågelskit på sig utan att märka något och gick vidare in i tåget och satte sig....

Jag hade allt ganska tur ändå :)



Kommentarer
Postat av: Zarin

Tja, gug vilken fiffig blogg du har och söt var du också :)

2010-02-26 @ 01:30:31
URL: http://zarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback