hm hm *host*

Jag skrev inte förra inlägget, så ni känsliga tittare så undra va i helvete det va frågan om. Nej jag går inte på droger eller va full eller något. Det var dr p som bloggrapea mig haha. Men det är ju en härlig saga tycker jag om man nu tror på sånna :D

Men iallafall ja idag känner jag mig som mofasa igen efter att han blev ihjältrampad av massa gnu... malin punkterade min ena patte på boxningen. Jag rev henne i ögat, instruktören slog sönder mig, jag sträckte ryggen. Jag kunde inte ens tänka har varit vaken i 28 timmar nu så va inte så konstigt.

Första skoldagen idag också kan säga SKA ALDRIG MER KOMMA TILLBAKA känner mig förnedrad raped, ja oönskad där, blottad, utstött och mobbad. Snart är man väll tvingad att städa på folketshus av the magical people called our ledare.

Ne jag är så övertrött nu, skratta och sjöng på rådhuscafet och va väldigt odräglig hela dagen och hela natten iförsig också... såg 15 min av avatar inatt fatta inte så mycket, mer än att dom valde istället där att göra avatarerna blåa, istället för svarta , så det inte skulle verka rasistiskt. alltså att svarta bor ute i skogen, näserna ja ni vet. Sen var det konstiga insekter och ingen SVENSK TEXT fatta nada va fan hände ne får väll se den på bio haha.

Nu ska jag duscha sen göra ett försök till att äta igen see YAAH !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback