Lördagen

Kan säga lite roliga saker från fredagens arbetsdag först.

På radion var det någon konstig kanal som va på, vet inte om sakerna skulle vara ironiska eller om det var seriösa saker tex " att ha långkalsonger på sig? eller att aldrig i hela sitt liv ha långkalsonger på sig? "

"Får du dricka bärs på jobbet?"
haha var ganska klockrent när man satt med en i handen..

Sen vart det full shåå med att hänga blomsterkransar på ivriga 16åringar, visselpipor marackas osv,,, toalettpapper som folk snurrade runt sig i så det sprang runt massa galna mumier.

Vissa småttingar var ju roliga en till mig

- Får jag strula upp dig?

jag typ bar ööööh neee,,, jag jobbar xD

och en Random tjej kom fram till mig " känner du Julia? " xD




Lördagen nu... gick upp halv 4 på eftermiddagen,,det är sent men när man somnat 10-11 på morgonen är det ganska logiskt. Sen gick jag upp duschade gjorde mig iordning för att dra på kalas, dock körde bussjävlen som var 10min för tidigt bara förbi mig,,,så då vart man fast ..så fick kolla runt efter skjuts vilket jag hittade sen som tur va,,, TACK REGINA DU ÄR EN ÄNGEL VET DU OM DET? även Petrus då han erbjöd sig ju faktiskt också att köra :) Men aah sen väl in till stan käkade jag och Regina lite först innan vi kollade läget på krogen, Kullgrens och Harrys slutligen var rätt chill kväll tog bara en öl jag.

Ja sen stod man vid Chaplins och väntade på att Reginas boyfriend skulle käka klart, medan det stank äggfis pga Jerre jag är helt säkert att det var han ;) han skyllde bara på en "fart" påse hahaha


Kommentarer
Postat av: Regina

Allt för dej gumman :) Hade riktigt kul, fast ble jäävlit sent!! Pga jävla kebabätande!

2010-04-16 @ 14:17:44
URL: http://queenofreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback